Od Ciebie wiele zależy - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w zmieniającej się rzeczywistości
Okres edukacji wczesnoszkolnej to czas w życiu dziecka, kiedy staje przed nowymi obowiązkami i wyzwaniami związanymi ze szkołą. Nasze działania powinny być zatem zdeterminowane szczególną troską i respektowaniem potrzeb dziecka, by przez różnorodną aktywność mogło przekraczać własne możliwości. Zależy to od kompetencji osobistych nauczyciela, stosowanych metod i potencjału dziecka.
Celem szkolenia jest wprowadzenie w problematykę związaną z planowaniem działań edukacyjno-wychowawczych, ukierunkowanych na zdobywanie przez dziecko kluczowych umiejętności szkolnych, które są niezbędne w dalszych etapach edukacyjnych. Właściwe organizowanie przez nauczycieli sytuacji edukacyjnych pomoże dziecku odnieść sukces
Bo jakie będą początki, takie będzie wszystko …
(J.A.Komeński).
Doskonalenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej obejmuje:
| | |
Szkolenie w zakresie kompetencji społecznych - 16 godz.
- zajęcia stacjonarne weekendowe w Wydziałach MSCDN - zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji - zapewniamy nocleg i wyżywienie
program do pobrania
|
| | |
|
LUB |
| | |
Szkolenie w zakresie kompetencji wykorzystania TIK - 16 godz.
- zajęcia stacjonarne weekendowe w OEIiZK w Warszawie - zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji - zapewniamy nocleg i wyżywienie
program do pobrania
|
| | |
|
| | |
Szkolenie przygotowujące do korzystania z platformy Moodle - on-line - (4 godz.)
- zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji - zapewniamy dostęp do Platformy APN Moodle
program do pobrania
|
| | |
| | |
Szkolenie przedmiotowe - 40 godz.
- Zajęcia stacjonarne - (16 godz.) - zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji, w ustalone dni tygodnia; w godz. 9.00 - 16.00 w Wydziałach MSCDN - zapewniamy wyżywienie
- Zajęcia on-line - (8 godz.) - zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji
- Zajęcia stacjonarne - (16 godz.) - zgodnie z harmonogramem kolejnej edycji, w ustalone 3 dni weekendowe, w ośrodku na Mazowszu - zapewniamy nocleg i wyżywienie
program do pobrania
|
| | |